Debil?
A principis d'estiu al despertarme era com si tingués la mà morta és a dir agafava la llet de l'esmorzar i s'hem queia inconcientment perquè la meva mà no aguantava.
Sabeu què podria ser?
Estic una mica prima
Alba Garcia

Hola Petitona!
No sé si ets la mateixa noia que la consulta anterior...
La veritat es que no tinc prou informació per saber si el fet que estiguis prima influeix amb això que et passa.
Si dius que tens la mà com morta, pot ser que sigui degut a problemes de circulació, com per exemple que dormis en una posició incòmode que faci que la sang no circuli bé cap a la mà. De totes maneres si fos això t'hauria de passar al cap d'una estona.
Com ja t'he comentat abans el més recomanable seria que poguessis anar al metge per comentar-li tot això que et passa.
Cuida't bonica!
Alba Garcia
Psicòloga
www.acab.org