masturbació
Holaa!!!
fa uns dies em vaig masturbar per primer cop, i tinc una serie de preguntes:
1. ho vaig provar amb els dits, però no em va donar gaire plaer; com puc fer perquè em doni més plaer?
2. desprès vaig notar molesties en aquella zona. És normal?
Helena Angel

Hola 000,
Sobre masturbació femenina responem moltíssimes consultes :) ! Ara bé, s'ha de començar pel principi, et coneixes bé? És a dir, sabries dibuixar els teus genitals igual de bé que sabries dibuixar altres parts del cos? La grandíssima majoria de noies i dones, no sabrien dibuixar-se! Per tant, comencem per agafar un mirall i localitzar totes les parts dels teus genitals, t'adjuntem dues imatges que et poden ajudar a explorar-te:
Coneix-te i descobreix-te, veuràs que poc a poc vas coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
Si et sembla, també t'adjuntem l'enllaç d'un video que van fer unes estudiants d'infermeria amb una maqueta on ensenyen diferents formes de masturbació femenina:
Pel que fa a la molèstia que ens comentes, és possible que si no vas excitar-te lo suficient o no estaves lubricada, et fessis alguna ferida. De totes maneres, si veus que aquesta molèstia no desapareix, el millor és que vagis al metge. Tingues en compte que també heu de ser higièniques quan us masturbeu, sinó pots agafar alguna infecció.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat