Començo a tenir un transtorn alimentari?
Hola!
Nose si estic començant a obsessionarme massa amb els temes del menjar....potser pel fet de voler tenir un cor "perfecte". Molts dies enganyo als meus pares dientlis q men porto menjar a linstitut i q mel menjo, pero no es veritat. No me lemporto i hi ha dies q nomes menjo una peça de fruita en tot el mati o ni aixo. laltre dia ames, vaig intentar provocarme el vomit...pero no em va sortir. q mesta passant? no esq vulgui aprimarme jo, nomes vull no engreixarme. I per aixo no menjo i els enganyo dient k he menjat. pero laltre dia amb el vomit...nose k em va passar pel cap per voler ferho....
No els vull dir res als meus pares ni a ningu pk no vull k em comencin a controlar ni a preguntar...com ho puc solucionar jo sola akest problema pk no vagi mes enlla i saturi aqui?
moltes gracies per la vostra feina!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
En primer lloc vull donar-te les gràcies per estar explicant-nos això, segur que no t’ha estat fàcil escriure i pensem que has estat molt valenta. Pel que expliques sembla que estàs passant una època complicada.
La veritat és que em preocupa bastant el que expliques. M’agradaria saber quan temps fa que t’està passant?
Per altre banda dius que sembla que ho fas per aconseguir tenir un cos “perfecte” i que no vols perdre pes, que el que vols és no engreixar-te. Si t’hi fixes, si en realitat ja et sentissis a gust amb el teu cos (o pes) no sentiries la necessitat de no menjar, menjar poc ni pensaries en provocar-te el vòmit. A més, que és per tu un cos perfecte?
Normalment, a les persones que els hi passa això tenen molt baixa autoestima i insatisfacció. Tot i així, sovint el que expliques que t’està passant apareix quan a la teva vida comencen a passar coses desagradables, com que et tractin malament a l’escola, la separació dels pares, una mort que no saps com portar, la ruptura d’una parella, sentir-te malament en el grup d’amics, etc..., et sents molt malament i no saps com gestionar la situació. Per això, el més important és veure que està fent que no estiguis bé.
Creus que quan tot això va començar estava passant alguna cosa que fes que no estiguessis bé?
Crec que el que et passa és preocupant, ja que pel que expliques podries estar patint l’inici d’un trastorn de la conducta alimentaria.  Per això, és molt important poder-ho frenar ara que fa poc que ha començat. Per això penso que seria important que ho expliquis a casa. Segur que tens por de que s’enfadin però no serà així.
Penso que podria estar bé que vingueu un dia a l’ACAB i que ens veiem, i així en parlem amb més calma.
Et deixo la pàgina web de l’ACAB perquè ens puguis trucar i pugueu demanar hora.
www.acab.org
M’encantaria que em responguis i així saber una mica més el que sents.
Sé que vols solucionar-ho sola però hi ha coses que son molt difícils de aconseguir sense ajuda. Confia amb mi.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga