no se com dir-li
soc una noia de 15 anys que sóc lesbiana i ho se desde fa 3 anys,pero he anat tenint novios per saber si realment era cert que m'anaven les ties. Total,ara la cosa s'esta posant seria amb una tia,i m'agradaria dir-li a ma mare que em van les ties,el que passa es que no sé com dir-li. Ajuda
Mariona Busto

Hola anonimaaa!
És normal que tinguis ganes de compartir amb la gent que estimes, els teus sentiments i de qui t'enamores. Tu coneixes millor que ningú a la teva mare, i segurament pots intuir quina pot ser la seva reacció i el millor moment per parlar-ne. No et precipitis, i busca un bon moment per parlar-ne amb calma i tranquil·litat. Recorda que tu no estàs fent res malament, però a vegades l'entorn necessita més temps per assimilar-ho.
Et pengem un article de la nostra companya Paula Alcaide que pensem et pot ser d'utilitat, parla de com "sortir de l'armari" amb els pares: http://www.consultajove.cat/sortir-o-fugir-de-larmari-amb-els-pares/
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat