no puc olvidar-la
hola,
principalment perdo per les faltes pero tinc molt mala gramatica. bueno, el problema es que, estic molt pilat d'una noia de la meva classe amb la que no tinc possibilitats desde fa 1 any i se q tinc un 0% de possibilitats amb ella , i vull olviarla pero ske no puc,
ajuda adolescents,
merci
Laia Sala

Hola anònim,
Primer de tot és important que tu vulguis oblidar-la i vulguis tancar aquesta història. Tinc la sensació que dins teu hi ha una petita esperança que ella et correspongui, per tant, per què no proves de parlar amb ella i declarar els teus sentiments? A veure com reacciona!
Però si finalment ella no té el mateix interès o et proposes oblidar-la, hi ha tres distàncies que hauràs de respectar:
• DISTÀNCIA FÍSICA - Evita-la tant com puguis. Encara que sigui de la classe, procura no mirar-la, no fer treballs amb ella... que no sigui el centre del teu dia a dia
• DISTÀNCIA VIRTUAL - Deixa de fixar-te en tots els seus posts, de mirar els comentaris i likes que fa, de saber en tot moment què està fent.
• DISTÀNCIA MENTAL - Consisteix en intentar que els teus pensaments estiguin més centrats en tu mateix que en ella. Quan et descobreixis que estàs pensant en ella, ràpidament intenta enfocar-te a tu i fer-te aquestes preguntes: com estic? Què em ve de gust? Amb quina persona em convé quedar o parlar?
Així mica en mica aniràs centrant els teus pensaments en tu i et serà més fàcil desvincular-te emocionalment ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25