Depilació amb làser
Hola, què em sabríeu dir de la depilació amb làser? En plan desde quina edat està permés, si s'ha de fer alguna cosa abans d'anar-hi, etc. Moltes gràcies d'antemà- un petó :)
Lídia Planas

Hola guapa!
D'entrada no hi ha una edat establerta per fer-se la
depilació làser. El creixement del pèl forma part del procés general de
creixement de la persona i es considera que és a partir de la pubertat quan ja
s'ha completat. Per aquest motiu és ideal començar aquest tipus de depilació
quan s'acaba aquesta etapa.
A Depiline recomanem començar a partir dels 18 anys. El pèl
ja ha acabat de sortir del tot i, per tant, la depilació serà efectiva. La
fotodepilació no fa mal i es pot fer un cop al mes, cada tres o quatre
setmanes, respectant el cicle natural de creixement del pèl.
El sistema làser o fotodepilació no té per què afectar la
pell sempre que el tractament es faci en una pell sana i a càrrec de
professionals experts. Tot i que ara hi ha equips que poden treballar en pells
morenes sempre és millor no prendre el sol com a mínim quinze dies abans i
quinze dies després d'haver realitzat la sessió, per evitar d'aquesta manera
possibles cremades o taques.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada molt gran!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.