Pastilles anticonceptives
Hola, bon dia.
Veureu, farà uns tres mesos o així que estic de lio amb un noi, que és set anys més gran que jo, però la veritat és que estic pilladíssima d'ell. Ja li vaig comentar i fa un temps em va dir que sortiria amb mi, però ara per ara, cap dels dos vol començar una relació pel tema estudis. Tot i així, de tant en tant, quedem i normalment sempre acabem follant, jaja.
La qüestió és que fa uns dies em va dir que li posaria molt fer-ho sense condó i em va proposar que prengués les pastilles. Ja li vaig dir que ni de conya, perquè a part de que deuen ser cares, no sé empassar pastilles i sempre que he estat malalta he pres qualsevol medicament en sobres.
S'ho va prendre malament i la veritat és que em sap greu, perquè a mi també m'agradaria fer-ho sense condó.
Què podria fer? Existeix algun altre mètode a banda de les pastilles?
Moltes gràciees!
Mariona Busto

Hola laauraa3010!
Si tu no vols prendre les pastilles anticonceptives, ha de respectar-ho, no pot enfadar-se, ja que és decisió teva si vols prendre anticoncepció hormonal o no. Comentar-te que aquest tipus d'anticoncepció està indicada quan es té una relació estable, ja que no protegeix davant les infeccions de transmissió sexual (ITS).
Com sabeu, si manteniu relacions sexuals sense condó i sense fer servir cap altre mètode anticonceptiu, us exposeu a un embaràs no desitjat i al contagi d'alguna ITS.
Existeixen altres mètodes anticonceptius, com l'anell vaginal o els pegats, però et recomanem que vagis al ginecòleg per valorar quin mètode anticonceptiu és millor pel teu cas concret.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat