Tinc 20 anys i mai e tingut novia
Hola, sóc un noi i tinc 20 anys. Fa dies que m'estic menjant el cap perquè mai he tingut novia i tots els meus amics actualment en tenen. Jo tinc ganes de tenir-ne, el problema es que sóc molt tímid i cada vegada que veig una noia que m'agrada em bloquejo i no em surt cap paraula de la boca. No ser que fer.Ja penso que mai tindre novia.
Laia Sala

Hola anònim!
No deixis que la timidesa et vagi a la contra! La timidesa ajuda en els primers moments a observar l'entorn i veure quins són els comportaments que t'ajuden més en aquella situació, així que utilitza-la com a aliada!
Per altra banda, si al principi et costa parlar cara a cara, per què no intentes utilitzar les xarxes socials per començar a relacionar-te amb altres persones? Així segurament et serà més fàcil iniciar conversa quan us trobeu cara a cara (un truc: sigues una mica misteriós i deixa algun tema de conversa a l'aire "per quan us veieu cara a cara", així ja sabràs com omplir els primers minuts de la trobada ;)).
I una última cosa: no és cap vergonya no tenir parella a la teva edat. No et centris en això, que no sigui el teu objectiu! Intenta posar-te com a objectiu el conèixer persones, saber com són i descobrir les seves aficions... l'objectiu ha de ser compartir!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25
anònim
Moltes gràcies Laia. Intentaré possar-ho amb pràctica hahaha