Noi que s'assenta al meu costat a classe
Hola!!! ;)
No tinc gaire experiència amb els nois, només he sortit amb un i ni ens vam liar. El problema és que a classe m'assec al costat d'un noi que té 19 anys (jo faré els 17 el dilluns 16). És introvertit però cau bé a tothom. La cosa és que s'ha seu voluntàriament al meu costat, al principi era només perquè no tenia els llibres, però ara s'ha fet com una costum, fins i tot quan cambien d'aula. Com puc saber si li agrado? Ell és el tipus de persona que quan entra a classe se seu sol al final de la classe. I si només seiem junts perquè jo faig el mateix? Un altre problema és que no sé com parlar-li, cada cop que parlem cara a cara no em surten les paraules. Tampoc se si ha tingut novia alguna vegada i si és verge. Aleshores em fa més nerviosa perquè segurament soc la menys experta en el "sexe" de tot el curs. No sé que fer... i tampoc ajuda que tinc una mica d'obsessió compulsiva encara que ningú ho sap...
Moltes gràcies!!!! ;)
Mariona Busto

Hola callie!
Doncs totes les respostes a les preguntes que tens només pot donar-te-les ell... si li agrades, si és verga, si ha tingut mai nòvia/o... com tampoc és plan d'anar directament a fer-li un interrogatori, el que podries fer és començar a interessar-te per les seves coses, per les aficions que té, etc. intenta treure-li algun tema de conversa sobre els estudis o l'assignatura d'aquell dia, el que sigui per començar a parlar.
Sabem que no és fàcil i més si aquest noi t'agrada o t'atrau, però veuràs que un cop comenceu a parlar tot fluirà més fàcilment. No tinguis por, ni vergonya, veuràs que els nervis que sents al començament de mica en mica van afluixant!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat