Creixement de pits
Hola!
sóc una noia de 14 anys, ja sé que estic en l'època de l'adolescència i ara és l'hora que el teu cos es desenvolupi. El meu problema és que a mi no hem creixen els pits i a totes les altres companyes ja els tenen bastant desarrollats. També conto amb la genètica.
Hi ha una manera de fer que creixin? Aliment o exercici?. Qualsevol consell em val.
Alba Garcia

Hola guapa!
Ho has dit molt bé! En l'adolescència el cos es va desenvolupant i moltes vegades no va al ritme que voldríem!
Hi ha noies que de seguida els hi creixen els pits, en canvi d'altres que és l'últim que els hi canvia! Durant la pubertat el nostre cos va canviant i no sabem què canviarà primer o que passarà més ràpidament o més lentament.
Per tant, l'únic consell que et puc donar és: esperar! Segurament quan menys t'ho esperis els teus pits, siguin grans o petits, començaran a agafar protagonisme en el teu creixement! Això que dius de la genètica, moltes vegades ens fixem en els pits que poden tenir les dones de la família per saber com podran ser els nostres, però no tot és pura matemàtica, pensa que no podem saber-ho del tot! I moltes vegades les dones que han tingut fills, també tendeixen a tenir més pit que abans de tenir-los.
Et recomanem que si fas esport, no exercitis massa aquesta zona, perquè si fas que el múscul (pectoral) treballi, aquest es desenvoluparà i se't posarà més fort, i segurament la forma que agafi no és la que estàs esperant. No hi ha cap aliment que fomenti el creixement dels pits (encara hi ha molts mites sobre això!).
Per tant, ves observant com el teu cos canvia, seguint uns hàbits saludables i intenta no obsessionar-t'hi!
Un petonet ;)
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org