La meva mare no m'enten
Estic farta ella no enten res de res! Té una forma de pensar molt religiosa (o sigui machista homofobica tancada de ment.. no fa falta que segueixi oi?)
Vull quedar amb el meus amics? Resposta de la mare: No, no quedaras amb ells! Que vols acabar borratxa i adicta a les drogues? Que vols quedarte ambarsada!? Vols que et fiquin algo a la beguda i que et violin? Si surts amb ells acabras perdent el més important que tens! La teva virginitat! Perque si la perds no entreras mai mes a casa i no perque et fotré fora sino perque et mataré amb les meves propies mans, ta quedat clar? Doncs vinga! A rentar els plats! Que tens deures dius? Amb dona igual estudia per la nit! Ves a rentar els plats i ara per contestarme fes també el sopar
Vull quedarme a dormir amb la meva millor amiga mama... Resposta de la mare: QUEEE?!! Vols dormir amb ella? Perque? T'agrada? Ho sabia! Tens un rotllo amb ella oi? Ets lesbiana? Quin fastic!! Deu meu...que he fet per mereixer aixo...JO: Que no soc lesbiana!! Només vull quedarme a dormir amb la meva millor amiga MARE: Si! Clar! I després convidar algun noi i follar els tres no? Mira com no siguis verge et mataré!
Us feu una idea del infern en el que visc oi?
Que puc fer? No es pot parlar amb ella ho he intentat la unica només tinc dos opcions 1.Provocar que em envii a algun centre de menors 2.Aguantar i pirarme als 18 anys de casa
NO PUBLIQUEU AIXO PLIS
Laia Sala

Hola!
Realment la teva mare i tu teniu un pensament força diferent i és natural que no et sentis acompanyada per ella.
Hi ha algú més a casa que et pugui ajudar? Algun familiar?
Potser necessites que passi una mica més de temps i així la teva mare et deixarà més d'espai. No estarà tota l'adolescència amb aquesta sobreprotecció, ja veuràs!
Per altra banda, per què no li demanes què hauries de fer o que espera de tu? Potser vol sentir que ets prou responsable davant situacions de risc. Intenta demanar-li què és el que la preocupa tant i busqueu algun tipus de solució (ni que sigui per poder sortir una estona amb els amics).
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25