Necessito que m'ajudeu + m'aconselleu!!
A 4rt de primària vaig estar sortint amb un noi, però va ser una tonteria d'aquelles de nens petits.
Ara ja fa dos anys, hem van comprar un mòbil pel meu aniversari i vaig decidir obrir a aquell noi per parlar amb ell. Vam estar parlant durant uns dies i hem va dir que jo li agradava i jo vaig començar a sentir passigolles a l'estòmac; ja que ell també m'agradava una mica.
De repent, un dia hem va deixar de parlar, sense jo saber el motiu i sense haver-li fet res.
Després de dos anys sense que ell hem parli, he estat sentint que hem segueix agradant. Però aquí es on no sé que fer; ell segueix sense parlarme i al carrer tampoc hem saluda; les meves amigues diuen que potser es perquè te vergonya. (però no estic gaire segura de que sigui per vergonya; però mai se sap, potser si que es per això). Jo nose que puc fer perque ell hem parli, es que jo necessito que hem parli per poder dir-li tot el que sento per ell i averiguar si això es mutu. Sé que si li envio un whattsapp, hem deixarà el visto i per això vull que hem torni a parlar.
Nosé si m'he explicat bé, però es que nose com ho puc dir d'una altra manera. Basicament el que volia dir es que si hem podeu ajudar a parlar ambe ell i explicar-li tot el que sento.
PD: si aquestes cartes les penjeu, aquesta no la penjeu ,siusplau.
Moltes gràcies!!
Laia Sala

Hola!
Gràcies per escriure, t'has explicat perfectament!
A vegades les persones reaccionen de manera que no entenem i necessitem una explicació. Desconec el motiu pel qual ell va deixar de parlar-te, però potser hauràs d'acceptar que ell no vol aquest apropament amb tu.
Si ho necessites, fes un últim intent per whatsapp o saluda'l per carrer. Si veus que no et contesta o que no et segueix el rotllo.... potser hauràs de començar a oblidar-lo, no creus?
La meva pregunta és: realment t'agrada la seva manera de ser? Realment t'agrada sentir-te ignorada per ell? Crec que estàs enganxada al noi que era abans o a la imatge que t'has det d'ell... però no tens manera de saber si ell és així o no. I ell no vol aquesta aproximació. Així que cuida't i protegeix-te una mica del dolor i comença a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25