No sé que feeeer
Hola,
començaré des del principi, hi havia un noi a la meva classe de l'any passat que era el meu amor platònic, al viatge de final de curs ens vam anar portant cada vegada més, fins que, a una festa major ens vam acabar liant. Ara ja ens hem liat diversos cops, abans creia que això era el que volia però em sembla que estic pillada per ell, no sé si ell només vol lio o que vol, perquè li vaig preguntar però va com evitar la pregunta. Sé que li hauria de dir tot el que sento però no m'atreveixo. Segueix anant a la meva classe però ni ens saludem ni parlem ni res. Li he explicat ja a dos amics i ells tampoc entenen que passa, perquè ens liem i després ni parlem... Espero que em pogueu ajudar perquè de veritat que estic super confusa i no sé que feeeer. Gràcies guapooos!!!!
Laia Sala

Hola!
És possible que tots dos tingueu vergonya quan us trobeu en una altra situació?
Potser estaria bé que parleu de què us passa quan us veieu a classe... pots aprofitar un moment en què estigueu tots en la intimitat, o a través del whatsapp.... Potser no cal en un inici exposar tot el que sents, però sí que podeu comentar com us sentiu quan us veieu a classe, si és incòmode, si voleu intentar saludar-vos o parlar.... i així potser podreu establir les normes de la vostra relació: només ens liem, som amics que també ens liem o bé comencem a tenir una relació.
I recorda una cosa... tu has de pensar què vols amb ell i acceptar el que tu vulguis! No et quedis amb menys del que vols! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25