no em trobo el clítoris
Hola!
Tinc un problema. Sóc verge però m'he liat un parell o tres de cops. El que passa és que al cap d'uns dies pensant en allò m'he volgut tocar, explorar el meu cos, etc
Però mai ho aconsegueixo perquè no em trobo el clítoris. Ja he fet allò d'agafar un mirall i mirar-me però on hauria de tenir el clítoris (si no vaig errada) només hi tinc com uns mini granets o porus o no se que és allò
Siusplau, que hauria de fer?
Gràcies,
bertaa_2
PD: Tot i que no crec que sigui greu, podriem estalviar-nos anar al metge?
Helena Angel

Hola bertaa_2,
Ens encanta la teva consulta! Segur que moltes altres adolescents es senten igual que tu!
Ens dius que ja has agafat un mirall i t'has mirat però que no saps on s'ha de trobar el clítoris. T'animem que tornis a agafar un mirall i et tornis a observar. T'adjuntem una imatge per q ue puguis localitzar totes les parts dels teus genitals externs:
Una vegada hagis trobat el teu clítoris, per a sentir plaer l'hauràs d'acaronar, i hauràs d'anar descobrint com
t'agrada estimular-te. Si vols introduir-te algun dit, has de fer-ho per
l'obertura vaginal. Recorda que el nostre cap és el gran òrgan
sexual, per tant és important estar connectada amb allò que estàs fent,
centra't en les sensacions i en pensaments que t'ajudin a
excitar-te.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat