Nose que creure
Hola!
Aviam us explico el meu problema. L’any passat al cole vaig coneixer una noia, no se com ens vam fer molt amigues, vam agafar molta confiança en molt poc temps no sabem perque. Jo vaig començar a sentir alguna cosa er ella (soc bisexual) i no se perque jo sabia que ella tambe ho era. Un dia em va confesar que era bisexual i jo tambe li vaig dir, al cap d’un temps les dues vam sortir del armari, al saber els nostres secrets i tot vam anar agafant molta mes confiança fins al punt d’avui dia que es la persona que mes confio. El problema es que jo crec que estic enamorada d’ella. La estimo moltissim. Desde que vam sortir del armari tothom es pensava que estavem juntes. Avui en dia la gent encara es pensa que estem juntes, o em diuen que ens hem de liar i hem de tenir algo, la gent em diu que ella tambe vol pero jo nose que creure. Diuen que jo no vull acceptarho pero que ella tambe vol. La veritat es que hi ha comportaments i gestos i coses que fem, que no les fem amb ningu mes, abraçades molt intimes, veurens cada dia, parlar cada dia fins a la matinada... la cosa es que estic confosa i nose que fer perque jo sra estic amb una altra noia mig sortint i ella tambe... i la gent de confiança diu que fem aixo per no voler acceptar el que sentim nosaltres. Gent propera a mi i a ella tambe opinen el mateix ja que ens veuen conviure cada dia i diuen que esta molt clar pero jo no ho veig. Nose que fer! Li dic? Tinc por de dirli i que em digui que no i es perdi tota aquesta confiança que ens tenim.
Gràcies!
Laia Sala

Hola Someone,
La situació és complicada perquè no podem endevinar el que sent l'altra persona. Crec que primer hauries de ser honesta amb tu mateixa i conèixer realment els teus sentiments cap a la teva amiga i cap a aquesta noia amb qui estàs començant a sortir. Escolta el teu cos i el teu cap i dóna't uns dies per prendre una decisió coherent amb els teus sentiments. És a dir, si realment estàs enamorada de la teva amiga, potser t'hauries de plantejar quin futur té la relació que estàs començant a construir.
Crec que et sentiràs millor amb tu mateixa quan siguis capaç de reconèixer els teus sentiments. Una vegada tinguis clar què sents, potser hauràs de començar a parlar amb la teva amiga i deixar-li veure què sents per ella i què t'agradaria que passés entre vosaltres.
La confiança i la complicitat que teniu, hi seguirà sent! Potser, si ella no sent el mateix, quedarà una mica alterada, però si totes dues voleu mantenir l'amistat, la mantindreu! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25