No soc feliç
No importa el que fagi,ni que tot vagi perfecte.Simplement mai puc ser feliç...Tinc un buit a dins meu que mai s'omple,només temporalment...Només si faig coses bojes,no molt normals,que em fan sentir millor.
Estic bastant farta,crec que mai s'omplira.
Laia Sala

Hola Iria,
Per què no proves d'oblidar-te que vols fer feliç i deixes que el teu únic objectiu sigui disfrutar del moment?
Tu mateixa dius que fas moltes coses però que encara tens el buit. No intentis tapar aquest buit, deixa que visqui dins teu i proposa't únicament gaudir del moment.
Fes una llista de coses que vols viure (coses molt extremes, coses probables i coses quotidianes) i intenta valorar cada dia quin és el moment en què t'has sentit millor?
Fes-ne una petita capsa i apunta-hi els moments bons. Quan sentis que arriba el buit, tanca't a l'habitació, plora i desfoga't i, quan notis que estàs una mica més tranquil·la, obre la capsa i llegeix els moments bons. Què et ve de gust fer?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25