Masturbació
Hola, és el primer cop que em masturbo i al principi m'ha anat bé pero ha hagut un moment que ha sigut com si se m'haguessin dormit les cames i els peus (de la vulva cap a baix). Em podries dir si es normal siusplau😩😌
I si pots, consells per fer-ho mes saludable o no se, consells...
Mersii
Helena Angel

Hola,
Cada noia experimenta l'orgasme a la seva manera, si veus que sempre sents això, podries consultar-ho amb un metge, més que res per descartar que hi hagi algun problema nerviós.
Pel que fa a la masturbació femenina t'animem a començar pel principi, et coneixes bé? És a dir, sabries
dibuixar els teus genitals igual de bé que sabries dibuixar altres parts
del teu cos? La grandíssima majoria de noies i dones, no sabrien
dibuixar-se! Per tant, comencem per agafar un mirall i localitzar totes
les parts dels teus genitals, t'adjuntem dues imatges que et poden
ajudar a explorar-te:
Coneix-te i descobreix-te, veuràs que poc a poc vas coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
Si
et sembla, també t'adjuntem l'enllaç d'un video que van fer unes
estudiants d'infermeria amb una maqueta on ensenyen diferents formes de
masturbació femenina:
Esperem que amb això puguis anar explorant-te, si tens qualsevol dubte, ja saps on som!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat