Dubtes
Hola, soc un noi i tinc 16 anys. Bé, crec que tinc un problema: al llarg de la meva vida no me masturbat mai. Ara tinc novia i algún cop m'ha tocat el penis. Als segons d'acariciar-me'l ejaculo molt ràpid. Tinc por que això sigui ejaculació precoç o que no poguem fer res més a causa d'això. Espero que m'ajudeu a resoldre-ho o a aclarar-me que em passa.
Merci
Helena Angel

Hola MarquitusCB,
És normal que ejaculis ràpid, possiblement la teva novia t'excita moltíssim i si a això li sumem estimulació sexual, el mínim que pot passar és que el teu cos respongui com se li està demanant.
Per tant, fins aquí tot bé! El que no estaria malament és que coneguessis el teu cos per a poder detectar el punt de no retorn. Saps què és? El punt de no retorn és una sensació que sentiu els nois just abans d'ejacular, si pareu l'estimulació abans d'arribar a aquest punt, podeu controlar l'ejaculació, si passeu aquest punt, ejaculeu, encara que ja hàgiu parat l'estimulació.
És important que et coneguis, així podràs indicar a la teva parella si és millor que baixi el ritme, o que no exerceixi tanta pressió en el teu penis, etc.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat