Necessito consell
Hola! Primer de tot moltes gràcies per el que feu, sou genials!
Tinc un "problema" crec que m'està començant a agradar un noi de la meva classe. Parlem bastant quant estem junts, però té novia ( porten poc temps ) i ademés ell és dels populars i jo no ho sóc gens. Ell es relaciona amb altre gent ( popular ). I no podem quedar sols, 1 perque no sóc de quedar amb nois a soles, i 2 seria molt raro. I per whatsapp tampoc perque no m'agrada parlar per whatsapp, ja que les captures de pantalla, ademés es tot més nose, fingit ¡, suposo.
Teniu algún consell per mi?
Moltissimes gràcies, petons
Helena Angel

Hola Anònima,
És fantàstic començar a sentir interès per altres persones, però segons el que ens expliques has d'anar amb compte no sigui que et fiquis dins la boca del llop.
Si ell ara per ara té parella i és dels "populars" de l'institut, ves amb compte, no ens agradaria que visquessis una mala experiència.
Creiem que potser, ara per ara, amb les condicions de situació que ens expliques, el millor és que segueixis amb ell tal i com esteu, seguiu coneixent-vos i parlant a classe i en els moments que pugueu coincidir.
Una abraçada i gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la nostra feina us és útil :)
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat