Que li passa al teu cos si deixes de mantenir relacions sexuals?
Hola, em dic Clara i tinc 15 anys, estem fent un projecte a classe i ens preguntavem que li passa al teu cos quan mantens relacions sexuals frequentment i de cop en deixes de tenir, el teu cos perque té la necessitat de seguir mantenit-les? Si en deixes de tenir com reacciona el teu cos? Hi ha persones que ens diuen que masturbant-se passes els dies, es veritat que fa que els dies no siguin tant pesats?
Helena Angel

Hola Anoniiim *_*,
Quan tenim relacions sexuals, i arribem a l'orgasme, alliberem oxcitocina. L'oxcitocina és l'hormona de la felicitat, voler sentir aquesta sensació és el que ens fa voler repetir.
Ara bé, voler tenir relacions sexuals, no significa que sigui una necessitat. La nostra experiència en la consulta clínica ens demostra que les relacions sexuals no són una necessitat, menjar, beure aigua, respirar, fer pipí, anar de ventre, etc... són necessitats vitals. El sexe no, el sexe seria com el xocolata, no el necessitem per viure però què bé senta una mica de xocolata!
Si ens excitat o tenim ganes de tenir relacions sexuals, però la nostra parella no vol o no tenim parella, la masturbació pot ajudar-nos a gaudir d'una bona estona i conèixer-nos més a nivell sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat