cabello
hola sabeu alguna manera d'aclarar el cabell naturalment?
Jo em fico manzanilla, mel, canyella, no se si funciona o si es perjudicial ... ayuda plis
Sabina Vilagrasa

Hola guapa!
La forma més ràpida d'aclarir el cabell ros és utilitzar un champú de camamilla. Però sempre tingues en compte que, encara que es tracti d'un producte natural, necessites una bona hidratació. Per això et recomanem que després facis servir una mascareta adecuada al teu tipus de cabell i un sèrum.
També es important que si et poses productes naturals per aclarir el cabell n'informis al teu perruquer/a abans de fer-te qualsevol altre servei tècnic (metxes, color,
moldejat, queratina,...), ja que la combinació de les dues coses podria fer que el cabell se't ressequés.
Una abraçada!
Qualsevol
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.