Sexe de Risc
Hola!,
Estem fent un treball a l' institut, i una de les preguntes està relacionada amb el sexe de risc, les meves preguntes son les següents,
Que és el sexe de risc?
Quins tipus de sexe de risc existeixen?
I quins mètodes preventius existeixen?
Helena Angel

Hola soosmem,
Moltes gràcies per comptar amb la nostra ajuda pel teu treball ;)
Quan parlem de pràctiques sexuals de risc, ens referim a totes aquelles pràctiques que posin en risc la nostra salut i afavoreixin que contraguem una Infecció de Transmissió Sexual o que ens quedem embarassades quan no volem quedar-nos-hi. És a dir, serien pràctiques de risc, totes aquelles que es duguin a terme sense mètodes barrera que ens protegeixin.
El mètode barrera que ens protegiria de contraure alguna Infecció de Transmissió Sexual o de quedar-nos embarassades seria el preservatiu (masculí o femení). Els mètodes anticonceptius hormonals només ens evitarien un embaràs però no en protegeixen contra les Infeccions de Transmissió Sexual.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat