Ajuda
Sóc un noi de 15 i fa un any aproximadament que se que sóc bisexsual, el cas és que encara no he sortit del armari, nomes ho saben els meus millors amics, i no se que fer perque encara no m'he liat amb cap noi i voldria fer-ho peró per l'altra banda no vull que la gent saigue la meva orientació sexual i hem tractin diferent.
Helena Angel

Hola not named,
En primer lloc per a resoldre dubtes sobre orientació sexual, homosexualitat o bisexualitat et recomanem que segueixis al nostre company Gabriel J. Martin, la seva web http://www.gabrieljmartin.com/
">
i el seu canal de Youtube http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
%3Cbr%3E%3Cdiv%20style=%27width:100%;max-width:100%;overflow-x:hidden;%27%3E%3Ca%20target=%27_blank%27%20href=">
GabrielJ1971
Pel que fa a sortir de l'armari, no cal que ho publiquis enlloc si no ho vols fer, el sortir de l'armari es fa progressivament i començant per entorns "segurs", com ja estàs fent. Tenir suport social és important!
La teva orientació sexual no hauria de ser motiu per a que et tractin diferent... l'orientació sexual només es defineix en funció de qui ens enamorem, en funció de amb qui establim relacions amoroses, sexuals i amb compromís. No hauria de ser dolent, ni vist de cap manera a qui estimem... no creus?
T'animem a que llegeixis el blog del nostre company Gabriel J. Martin.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat