Dubte
Hola! Primer de tot vull donar-vos les gràcies per la vostra feina, sou de gran ajuda. La questió es que jo tinc la pell de la cara súper grassa i he d'estar cada dos per tres netejant-la amb aigua, a més, porto ulleres i amb la grassa del nas sempre em rellisquen i és molt incòmode. Tinc acné i per aquest motiu utilitzo alguns productes com gels i sabons que em recepta el metge però contra la grassa tampoc fan res, sabeu algún remei natural o alguna crema o producte que em pugui anar bé per eliminar-la?
Gràcies, una abraçada.
Lídia Planas

Hola bonica!
Gràcies pels teus agraïments. :-)
Per evitar que et surtin grans és molt important seguir un ritual de bellesa diari: començant amb un bon netejador, un tònic i una mascareta (que et pots fer un parell de cops a la setmana), i que et seran molt útils per tenir una pell saludable. També és fonamental que utilitzis una crema adecuada al teu tipus de pell, en aquest cas grassa. D'altra banda també et pots fer una higiene facial, a mans d'una professional de l'estètica, per eliminar impureses. Una neteja és fonamental per mantenir una pell ben neta.
Si tens molts granets, és fonamental que no te'ls toquis, és a dir, que no te'ls remenis amb els dits, ja que corres el perill de que la zona encara s'infecti més. Aquests són alguns dels consells que et podem donar a nivell estètic. Si els grans anessin a més, aleshores et recomanaríem la visita a un dermatòleg.
Moltes gràcies per confiar en nosaltres.
Una abraçada guapa.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.