encrespattt
Hola! Resulta que ara em vaig tallar el cabell una mica (un mica mes avall que els hombros) i se'm encrespa més que abans...
Em poso serum pero igualment se'm encrespa bastant i no vul abusar de planxes, a mes tambe el voldria estirat o bastant llis pero em costa molt.
Alguna solució per l'encrespament? Mercii
Sabina Vilagrasa

Hola guapa,
Tal com ens comentes et fem arribar alguns consells que et poden ser d'utilitat per tractar l'encrespament. Així, per exemple, et recomanem que utilitzis un sèrum antiencrespament que pots trobar en centres de bellesa, en supermercats o farmàcies. També és bo que evitis rentar-te el cabell amb l'aigua massa calenta.
Per tractar l'encrespament és fonamental utilitzar una mascareta i protectors de calor en cas que facis servir la planxa. D'altra banda, l'assecador també fa que el cabell s'encrespi més, per tant, si pots és millor deixar eixugar el cabell a l'aire lliure. Un altre consell és utilitzar pintes de fibra natural o de fusta.
Seguint aquests consells veuràs com l'encrespament del teu cabell va millorant.
Una abraçada bonica!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.