Estoy super gordo.
El tema es que no paro de comer, mi madre va a comprar y antes de salir he vaciado media tienda. Llego a casa y lo primero que hago es abrir la nevera y cogerlo TODO (menos verdura). Cuando mi madre no me deja comer mas, a veces me meriendo media puerta de mi habitación, incluso hojas de papel de impresora. A veces también me comí la cola. Hay días que imprimo fotos de comida y me lo como. Me encuentro fatal, gracias.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapo!
Primer de tot vull donar-te les gràcies per escriure al consultori i confiar amb nosaltres.
Pel que m’estàs explicant sembla que estàs patint molta ansietat i que la intentes calmar amb el menjar, però com això no et fa sentir bé, encara et sents pitjor i acabes menjant menys.
Crec que és molt important que ho parlis amb la teva família i que demaneu ajuda. El primer és calmar una mica aquesta ansietat i els afartaments i que puguis ser acompanyat per un psicòleg/a especialista.
Sé que a vegades costa molt demanar ajuda, i que pot fer fins i tot vergonya. Però creu-me… en algun moment o altre tots la necessitem.
Si voleu podeu trucar-nos a l’ACAB i us recomanarem algun especialista. També seria genial si podeu venir un dia a l’associació i que en parlem amb calma, perquè en el fons, el més important és saber que ha provocat tot això.
Durant aquests dies el que et recomano, és que quan t’entrin ganes de fer un afartament intentis buscar un distrac tor. Surt de casa, queda amb algun amic, posa una pel•lícula… no és gens fàcil el que et dic, així que si no ho aconsegueixes no et culpis, ni et castiguis….
Molta força! Demana ajuda, parla amb la teva família i tirem endavant!
Una abraçada molt gran.
Carlota López Ballestar
Psicòloga