Cabells grassos, què puc fer?
Hola, soc una noia de 14 anys i quan em rento el cabell, al cap d'un dia, ja sembla que el torni a tenir brut i greixós. Es normal?? Es el mru tipus de cabell?? Que podria fer per evitar-ho??
Gracies, Anònim055
Sabina Vilagrasa

Hola guapa,
Et podem donar alguns consells per tal que el teu cabell no es vegi tan greixós, sempre combinats amb una alimentació saludable i equilibrada.
-Pots rentar-te el cabell amb freqüència (si ho necessites un cop cada dia).
-Utilitza el xampú adequat, ja que no tots els xampús van bé per eliminar el greix. Hi ha els anomenats xampús en sec, que ajuden a eliminar el greix i la suor de l'arrel.
-Et pots fer de 2 a 3 rentats fins aconseguir espuma a tot el cabell, des de l'arrel fins a la punta.
- Si t'apliques mascareta, crema o sèrum, només fes-ho de mitges a puntes.
-Evitar tocar el cabell amb les mans un cop estigui sec, ja que les mans suen i al tocar el cabell deixen més greix.
Una abraçada bonica!
Sabina.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.