Necessito curar la meva pell
M’agrdaria saber si hi ha algun producte, tecnica... que pogues aconseguir per poder tindre la pell de la cara mes brillant, suau i sana. Actuament em poso crema pero crec que no em va be perque no moto cap canvi.
Lídia Planas

Hola guapa,
En primer lloc és molt important que utilitzis els cosmètics adequats al teu tipus de pell, ja sigui normal, greixosa, seca, mixta o sensible, de manera que la crema et farà molt més efecte.  Un altre aspecte important és dur a terme un ritual de bellesa diari, tant al matí, com sobretot a la nit abans d'anar a dormir, rentant la cara amb un sabó, tònic i crema de nit.
També si ho desitges per donar un aspecte més suau i brillant a la teva pell pots aplicar-te mascaretes de Vitamina C (que tenim disponibles als centres Depiline) o fer-te una neteja facial, un tractament de bellesa que et deixarà la pell més neta i hidratada. Nosaltres, per exemple, oferim aquest servei a un preu de 24,90 €.
Si ho vols pots consultar els nostres centres a http://depiline.com/
">
Una abraçada bonica.
Moltes gràcies. Espero que et vagin bé els consells.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.