Punts negres
Holaa,
Tinc molts punts negres per tota la zona T i com que mai a la meva vida me'ls he tret o ho he intentat, es com que ara estan massa incrustats i no trobo la manera de desfer-me d'ells! He provat amb obrir els porus amb vapor i treure'ls, amb les tires negres que teòricament els arrenquen, fent-me exfolicions a casa... però res funciona. Què puc fer? Si anés a un lloc d'estètica què m'hauria de fer i quant costaria aproximadament?
Graciees :)
Lídia Planas

Hola guapa,
En primer lloc és molt important que tu mateixa no intentis treure't els grans o els punts negres, ja que aconseguiràs l'efecte contrari, si te'ls toques amb les mans els porus es poden infectar, no els eliminaràs correctament i els granets se't poden reproduir.
Per tractar els grans i els punts negres de forma correcta és molt important dur a terme una correcta higiene facial cada dia, al matí i a la nit abans d'anar a dormir. Et recomano que la facis amb un sabó i amb un tònic especial per al teu tipus de pell.
Tal com ens comentes per treure't els punts negres el més recomanable és posar-te a mans d'un/a professional de l'estètica i demanar que et facin una neteja facial, un tractament de bellesa que també inclou l'extracció dels punts negres. A Depiline, per exemple, oferim aquest servei a un preu de 24,90 €.
Una abraçada bonica.
Moltes gràcies. Espero que et vagin bé els consells.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.