Cabell més llarg
Hola m'agradaria tenir el cabell llarg. Fa poc me'l vaig tallar bastant. Hi ha algun tractament, cuidats... perquè pugui tenir el cabell més llarg o em creixi més ràpid? Em podria posar extensions?
Lídia Planas

Hola guapa,
Tal com ens demanes et fem 'arribar' alguns tips sobre com pots aconseguir que el cabell et creixi més:
-Tallar les puntes: que no et faci por tallar-les. De tant en tant, va bé que les anem regenerant.
-Per a un bon creixement del cabell és molt important seguir una dieta equilibrada.
-Intenta evitar portar sempre el cabell recollit. Si portes cua mira que la goma no t'apreti gaire.
-Evita també fer-te trenes o cues amb els cabells molls.
-És important mantenir el cabell ben hidratat i utilitzar els productes que s'adiuen al nostre tipus de cabell (sabó, condicionador i mascareta).
D'altra banda, una altra opció és posar-te extensions que s'afegeixen al teu cabell natural per donar-li volum. La durada mitjana de les extensions sol ser de 2 a 3 mesos, segon la velocitat del creixement del cabell.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada gran!
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.