donació de cabells
Fa un temps que hem vaig proposar donar els cabells, porto mesos deixant-lo créixer.
hem podrieu donar algunes dades sobre on es pot donar, on s'ha de tallar, quant a de medir el cabell per donar-lo, si el tens tenyit el pots donar?... Per estar una mica informada.
GRACIES!!!!!!!!!!!
Sabina Vilagrasa

Hola guapa,
Hi ha diferents llocs on es pot fer donació de cabells. A www.mechonessolidarios.com pots trobar tota la informació que vulguis sobre aquest tema. No hi ha gaire condicions per ser donant de cabell. Només s'han de tenir en compte alguns aspectes, com per exemple:
-El cabell ha d'estar net i sec.
-Reben tot tipus de cabell, és a dir, no importa que porti tint, metxes o permanent. Pot ser llis o arrissat.
-Pel que fa a la llargada, compta que s'han de tallar uns 5 cm de puntes, per tant va bé que sigui una mica llarg.
-En cas que el cabell estigui una mica espatllat, te l'hidrataran i et tallaran les puntes.
-A la mateixa pàgina web i posant la demarcació on vius (en el teu cas Barcelona) pots consultar les perruqueries que estan adherides a les donacions de cabells.
Una abraçada bonica!
Espero haver-te ajudat.
Sabina.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.