Punts negres a la cara!!
Em surten molts punts negres al nas i a la barbeta, com puc eliminar-los?
Una altre cosa, que puc fer per a la pell grassa?
Lídia Planas

Hola guapa,
En primer lloc és molt important que tu mateixa no intentis treure't els grans, ja que aconseguiràs l'efecte contrari, si te'ls toques amb les mans els porus es poden infectar, no els eliminaràs correctament i els granets se't poden reproduir.
Per tractar els grans i els punts negres de forma correcta és molt important dur a terme una correcta higiene facial cada dia, al matí i a la nit abans d'anar a dormir. Et recomano que la facis amb un sabó i amb un tònic especial per al teu tipus de pell, en el teu cas tal com comentes específica per a pells grasses. Una de les 'normes' que han de seguir les persones que tenen la pell grassa és acostumar-se a dur a terme un ritual de bellesa diari, amb el qual aconseguiràs una pell més sana. A la nit, encara que a vegades ens pugui fer mandra, és fonamental anar-se'n a dormir amb la cara ben neta.
I com et dèiem per treure't els punts negres el més recomanable és posar-te a mans d'un/a professional de l'estètica i demanar que et facin una neteja facial, un tractament de bellesa que també inclou l'extracció dels punts negres.
Una abraçada bonica.
Moltes gràcies. Espero que et vagin bé els consells.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.