no sé si m'estan començant a sortir estries
Jo penso que soc una noia amb bastant bon cos, per la genètica diuen (el meu pare i la meva mare son prims i no s'engreixen per molt que mengin).
Jo sempre m'he vist bé fins ara, ara començo a treure'm defectes (l'edat ja ho sé), el que pasa es que ara m'he començat a engreixar, ja he pujat una talla de sobte, m'han sortit dues estries a les cames i crec que tinc marques com liles de que em sortiran al cul i els pits, estic preocupada, vui evitar-ho a tota costa, la meva mare em diu que em posi crema pero esque tinc por, no vui tindre i ja no se que fer.
Lídia Planas

Hola guapa,
En primer lloc no et preocupis, les estries són difícils d'eliminar però sí que es poden dissimular i millorar. Per això, és fonamental mantenir sempre la pell ben hidratada, aplicant-te-la cada dia a la zona a tractar, ja que una bona hidratació et donarà elasticitat a la pell i, a més, t'afavorirà la circulació.
Un dels productes que et pot ajudar a dissimular les estries és la rosa mosqueta, que contribueix a regenerar i cuidar la pell des de les capes més profundes. A més, també serveix de protecció per tal que la pell es mantingui, suau, flexible i hidratada.
Una abraçada guapa!
Espero haver-te ajudat. Qualsevol altra consulta que puguis tenir, aquí estem.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.