Crec que estic enamorada d'un amor impossible, que puc fer?
Hola, soc una noia de 15 anys, i la veritat es que fes de ja fa una anys que m'agrada el meu cosi gran.
Feia aquest consultori, porque no se si podría tenir algu amb ell, perque jo sol adoptada, aixi que cosins de sang no som. Ell te 18 anys i fara 19 d'aquí no molt, i li tinc molta confiança. I acaba de surtir d'una relació d'uns 7 mesos.
Creieu que podría tenir alguna cosa amb ell? Les meves amigues diuen que fariem bona parella, pero el problema es que ja deu tenir a mil noies al redera. Que puc fer? Podría ser posible o es una de les mueves películas?
Necesito ajuda urgent, gracies❤
Laia Sala

Hola Albins!
Tinc la sensació que és un "amor platònic" i que tu mateixa saps que no és realitzable. Evidentment, és possible que tingueu feeling amb el teu cosí i que et sentis còmode amb ell, però això no vol dir que ell senti el mateix.
Si ho creus, pots agafar les característiques del teu cosí per poder tenir una idea del tipus de persona que t'agrada i vols al teu costat. Però no serà ell. Per molt que siguis adoptada, sou família, hi ha un vincle i una relació familiar que no es pot obviar, així que per evitar situacions incòmodes... comença a passar pàgina ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25