lios d'amor...
doncs bé, us aviso que serà bastant llarg hehehe...
començo, primer de tot, hi ha un noi, que des del estiu que em mola, osigui, a l'estiu vaig estar enamoradíssima d'ell, osigui brutal. bueno erem amics (i encara ho som), i parlavem quasi cada dia, i també a vegades quedavem, amb amics, mai sols. bueno i això. últimament l'he intentat olvidar perque a traves d'una amiga em vaig enterar que nomes em veia com una amiga, i vaig fer tots els esforços possibles, però res... i bueno, parlem i tal, però el que sento per ell encara hi és. l'altre dia va vindre a veure el meu entreno, i el vaig veure més guapo que mai. però tampoc em vull tornar a caure per ell pq sé que no tinc possiblitats, per dues raons, 1 ell passa de novies ara mateix, i 2 no li agrado. bueno això una cosa, després, m'he pillat per un tio que juga a basquet on jugo jo, i també sap q me mola, i ns, crec q no li agrado. però el problema està en que em poso nerviosa amb ell. no puc parlar i em poso vermella. però no només això. l'altre dia em va obrir per insta un noi, del poble del costat, i m'està tirant la canya a full, encara q no m'hagi vist mai, i jo a ell tampoc. i ara crec que em pillaré d'ell i ell de mi, però esque nose que fer pq encara sento algo per el primer tio, i m'agrada el altre aaghh.
una altre cosa, tinc molta facilitat pq m'agradin els tios, osigui, una cosa es enamorar-me, però que m'agradin, em poden arribar a agradar fins a 5, i la gent, quan m'enamoro d'algu, no s'ho pren enserio i em ratlla molt.
que puc fer? estic feta un putu embolic hahahaha
mersi per llegir-vos aquet textaco ahahhah
Laia Sala

Hola anònima!!
Carai quanta activitat! Tens raó quan dius que t'agraden moltes persones!!
Jo et diria que, si veus que un noi no té interès per tu.... comencis a oblidar-lo (no pots obligar a ningú a enamorar-se de tu, per molt que a tu t'agradi). Crec que és important també que, abans de dir que n'estàs enamorada, et permitis un temps per valorar com és, per conèixer-lo i per saber com pensa.... és l'única manera de saber si una persona t'està enamorant o no. Així que paciència!! Ves veient com et sents amb cada un dels nois i valora quines característiques són les que t'agraden més, però sense precipitar-te a escollir-ne un, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25