El meu cabell és horrible
Tinc al cabell molt però esque molt cremat des de l'arrel i m'han dit que no me'l poden tallar perquè és possible que la resta del meu cabell creixi aixi i no serviria de res tallarme'l. També tinc molta quantitat de cabelll i això fa molta gràcia perquè sóc Xina i normalement les xines el tenen super llis negre (que jo el tinc marro i quan era petita si que el tenia llis), pero ara s'ha m'ha tornat mig arrissat crepat amb molta quantitat i no magrada tenir tanta quantitat de cabrll.
Que puc fer??
Lídia Planas

Hola maca!
Tal com ens comentes et fem arribar alguns consells que et poden ser d'utilitat per tractar l'encrespament i el volum del teu cabell. Així, per exemple, et podem recomanar que utilitzis un sèrum antiencrespament que pots trobar en centres de bellesa, supermercats o farmàcies. També és bo que evitis rentar-te el cabell amb l'aigua massa calenta.
Per tractar l'encrespament és fonamental utilitzar una mascareta i protectors de calor en cas que facis servir la planxa. D'altra banda, l'assecador també fa que el cabell s'encrespi més, per tant, si pots és millor deixar eixugar el cabell a l'aire lliure. Un altre consell és utilitzar pintes de fibra natural o de fusta. Seguint aquests consells veuràs com l'encrespament del teu cabell va millorant.
Si segueixes veient que el teu cabell té molt volum i no t'agrada pots provar de fer-te un tractament professional amb queratina, que t'ajudarà a allisar els cabell i que et pots fer en una perruqueria. El servei inclou un pack amb un xampú, un tractament antivolum i una mascareta finalitzadora. L'allisat sol durar entre uns 3 i 4 mesos i aleshores s'ha de tornar a fer.
Una abraçada bonica!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.