vull parlar amb un noiiiiii (o)
Sempre que menamoro d'algu sempre tinc la norma de haver-lo conegut i no enamorarme de gent que ni tan sols se com es, pero ara no ho estic complint.
Hi ha un noi que em crida molt l'atenció de la meva aula i no m'hi he parlat mai (sols ens hem limitat a dir hola) es veu timid igual que jo i es impossible q sacosti a mi o jo a ell. M'agradaria saber quines coses ppuc fer perque s'animi a anar cap a mi o cridar la atenció sense tenir que parlar. Em moro de ganes per parlar amb ell...
Moltes gracieees
Laia Sala

Hola bonica!
M'encanta aquesta norma que tens! És la manera d'assegurar-te que t'enamores de la persona real i no de la persona que t'has imaginat!
Si et crida l'atenció aquest noi, hauràs de buscar la manera de parlar amb ell i començar una conversa.
Pots parlar sobre els estudis, intentar fer un treball conjunt amb ell... si veus que ell no s'apropa, ho hauràs de fer tu!
Mica en mica, tal com fas ara: primer dient "hola", després preguntant: "què tal el cap de setmana?" o "has estudiat gaire per l'examen?" i així mica en mica serà més fàcil que trobeu un tema de conversa! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25