No se com parlar amb la gent
Hola adolescents.cat!
E notat durant aquest temps que quan parlo amb la gent en grup, puc parlar amb tothom, pero quan estem jo i un altre sols no ser que dir, no ser que comentar, no em ve cap tema per parlar i no puc suporat aquell silenci incòmodo de no saber que dir...
Igual em passa amb la noia que m'agrada, ens veiem 3 dies al any i quan estem tots junts parlem de tot, pero quan estem soles hi ha aquell silenci que no se sap que dir, i m'agradaria parlar amb ella pero ella tampoc treu tema i jo no ser que dir... es molt incòmodo...
Que em recomaneu?? Merci per escoltarme :)
Laia Sala

Hola!
És veritat que a vegades els silencis poden ser molt incòmodes! Però no pateixis perquè segurament l'altra persona també està igual. Quan intentem buscar un tema de conversa i ens obsessionem amb això, fa que encara sigui més complicat trobar-lo!
Crec que ets una persona molt natural i si ets capaç de parlar davant tot un grup, també ho pots fer quan estiguis a soles amb algú!
Pots fer alguna pregunta sobre la seva vida, sobre els estudis, explicar una anècdota que t'ha passat avui, comentar una notícia que has vist a adolescents.cat.... Sigues transparent i parla del que et preocupa en aquest moment!
Un altre truc és, abans de quedar amb la persona, recordar quins temes teniu pendents o quines coses no saps d'ella per poder-ho preguntar quan us trobeu.
i... si tot i així encara és incòmode.... les bromes sempre funcionen!! (envia-li un missatge per whatsapp dient que no saps què dir, segur que li farà gràcia i riureu tots dos!)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25