Bulling?
Últimament no em sento comode a classe, hi ha una nena que no es para de riure de mi i laltre dia al grup de whatsap de clase no paraba, i tots sen reien junts de mi... jo no em queixo perq diuen q si et queixes es putjor perque si saben que eet molesta ho fan mes llavors em callo i poso cares rient, la questio esque em fa mal, que mafects i no se com solucionarho o posar fi a tot aixo... tampoc crec que sigui bulling per dirho als profes, a part que quedaria de xibara i sera pitjor
No se que fer pero em sento fatal...
i esque tot aixo m treu les ganes danar al insti... sort que estoc a 4rt deso i ja podre canviarme de seguida.
Laia Sala

Hola Anònima,
És important que si et molesta, ho diguis. Marca els teus límits i digues prou a allò que et fa mal. Segurament, si sap que et molesta, continuarà insistint durant un temps, però si veu que no hi ha cap reacció per part teva, ho deixarà estar.
També és necessari que parlis amb els teus companys, que els expliquis com et sents i que no estàs còmode quan li segueixen la broma a aquesta persona (potser no s'adonen de l'efecte que té en tu). Així que explica-ho i veuràs com alguna reacció et sorprendrà!
Per últim, si notes que no hi ha cap canvi, ho hauràs de comentar al vostre tutor o tutora. A vegades és necessari que els adults participen i sàpiguen què està passant per poder-ho frenar. Ells són responsables de la vostra educació i el vostre benestar, així que si tu sola no tens força per parar-ho, busca ajuda!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25