Estudis
Estic cursant un cicle d'elaboració de productes alimentaris, ho vaig fer perque creia que m'agardaba i els meus pares sempre m'han dit que es aixo al que m'he de dedicar. Ara ja l'estic acabant es l'ultim curs a més estic fent practiques amb una empresa. Pero la veritat es que a mi m'apassiona i m'agaderia treballar de peluquera, es una cosa que des de petita he volgut fer. El problema és com els hi dic als meus pares?? No els hi agradarà que no hem volgui dedicar a cuinar però és que a mi m'agrada tot el tema de peluqueria.
Hem podeu ajudar??
Com els hi puc dir??
Moltes Gràcies.
Laia Sala

Hola!
Si ho tens tan clar... els hi has d'explicar:
• Demana un dia per parlar amb ells (dissabte després de dinar podem parlar una estona?)
• Seieu a un lloc còmode i assegura't que no tindreu interrupcions (recorda als teus pares que és un tema important per tu)
• Explica'ls exactament com ets sents i què et passa
• Demana què esperes d'ells (que em doneu suport, que entengueu aquesta decisió, que m'ajudeu....)
• Proposa alguna solució (treballar i estudiar a la vegada, fer un curs d'iniciació i buscar feina, pagar-te tu els estudis...)
• Deixa que ells expliquin com se senten
• Intenteu buscar una solució i si és massa recent, aplaceu la conversa sobre la decisió per un altre dia.
Deixa que els teus pares paeixin la notícia, dona'ls un temps per entendre't i comprendre la nova situació i espera que ells estiguin tranquils per parlar dels plans de futur.
Segurament ells necessitaran uns dies per canviar la idea que teníen del teu futur, així que respecta'ls aquest espai.  (si necessites parlar primer amb un d'ells perquè et sents més còmode, endavant!)
Llavors ja parlareu de com plantegeu el pròxim curs ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25