Com el puc ovlidar?? URGENT
Hola, soc una noia de 13 anys i tinc un greu problema. Durant l'estiu i fins ara a principi de setembre m'ha estat agradant un nen. Sempre que li dic de quedar o de parlar un rato em deixa en visto o em diu que no directament, però lo mes fort es que conec a una amiga seva que te molta confiança amb ell i li vaig dir una cosa que ell m'havia dit i es va quedar flipant. Però el veritable drama es que no se com co** m'el haig de treure del cap,sempre que el veig o quan escolto el seu nom sempre em penso que es ell. L'ultima conversa que vam tenir li vaig plantar cara (per dir-ho d'una manera) i el nen es va quedar sense paraules. Però crec que el esforç que he estat fent durant aquest temps no ha servit de res. Necessito que m'ajudeu urgentment.
Moltes gracies per la vostra atenció.
Laia Sala

Hola anònima,
Sembla que aquest noi no té el mateix interès per tu i comença  a tractar-te malament (Deixar-te en visto, passar de tu...) així que tu has de valorar sincerament si vols això en una parella.
Ja dius a la consulta que vols oblidar-lo, però és important que tinguis un motiu relacionat amb la teva autoestima: "no vull al costat una persona que em tracta malament".
Si tens aquest pensament al cap, si ets conscient de les vegades que t'ha fet sentir malament, et serà més fàcil oblidar-lo i donar-li menys valor, ja veuràs!
A més, intenta no mirar les connexions, ni els whatsapp, ni els insta.... perquè sinó tornes a centrar el teu pensament en ell.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25