Parella
Bona nit!!
Porto amb la meva parella 3 anys tot i què ho hem deixat variis cops per problemes que hem tingut i sobretot per terceres persones.
A l'estiu tots dos ens vam liar amb una altra persona diferent i vam dir q després d'això si tornavem ho fariem be i tot anva super be, em va preparar el meu cumple dels 18 i jo a ell la dels 17, tot anava genial.
Fa una setmana em vaig enterar d'una cosa amb una noia, no havia passat res només q havia demanat un numero d'una tia a un amic seu i van estar parlant menys d'un dia, però em va mentir.
La meva pregunta és, per què ho fa? Quan està amb mi estem super bé, només estic jo, ni tan sols agafa el mobil, nomes estic jo, però està amb els seus amics i es com que vol fer-se el macho, el valent, el xulo.
Abans d'estar amb mi va estar amb moltes i tots els tius el respectaven i les ties li llepaven el cul i ell en tenia la q volia sempre i ara que està amb mi és com que no vol que tot aquest passat s'acabi, vol seguir sent el que era però estant amb mi, algo rarissim.
Ell al cole va patir bullying ja que portava ulleres i va haver un dia q va dir, ningú més em dirà gafotas, i es va començar a fer erspectar liant-se amb ties i baarallant-se amb mi.
Pot ser que no vulgui deixar el seu passat enrere per no tornar a patir o que l'insultin o que només deixi de ser el centre d'atenció?
Que puc fer?
Moltes gràcies..
Laia Sala

Hola!
Ostres, tot això no ho puc saber! Ho estem mirant des dels teus ulls i això implica que no són objectius... Si aquest tema et preocupa i no t'agrada, ho hauràs de parlar amb ell. Explica-li exactament què és el que et molesta i et fa mal i parleu-ne.
Les diferències dins d'una parella és natural que hi siguin, però com ho gestionem és el que farà que la parella tiri endavant o bé s'acabi perquè un dels dos no és feliç.
La meva recomanació és que no intentis entendre tant la seva ment i et centris en el que a tu et fa mal i et molesta (serà més fàcil per solucionar-ho).
Laia Sala
Una abraçada!
@teràpia25