drames vàris
bones! la veritat és que potser serà una consulta llarga:
el problema que tinc és que no estic del tot a gust amb la meva colla. bé, no és que no hi estigui a gust perquè me les estimo moltíssim però quasi crec que m'agradaria conservar l'amistat amb elles per separat ja que sóc bastant diferent d'elles. i és que m'he canviat d'institut i estic coneguent gent nova i tal però no m'acabo de fer molt amb ningú. és a dir, em cau molt bé tothom i suposo que és mutu però em costa ser jo mateixa i és com que em costa fer amistats. m'he fet amb gent més que amb altre però no suficientment com per quedar per exemple (tret de potser una persona). i a més, hi ha una colla que m'agrada molt ja que no sé, crec que tenen una amistat sana i escolten música com la meva i tot i la veritat que m'agradaria molt formar-ne part però obviament no és fàcil, bàsicament és el meu problema tot i que aquella persona amb la que em faig és un noi d'aquesta colla. i també m'estix sentint bastant sola ja que penso que mai arribaré a encaixar amb la gent amb la que se suposa que hi comparteixo més coses i això és molt trist. i no perquè pensi que només estaré bé amb gent semblant a mi, no hi té res a veure, només que em sento una mica extraterrestre amb la meva colla actual.
a part d'això la que considerava unade les meves millors amigues està passant força de mi.
en resum: estaria bé algun consell per intentar apropar-me amb ells, siguent més oberta, trucs o el que sigui perquè com deia abans, vull sentir que encaixo de veritat i crec que amb ells ho faria però no sé com.
gràcies per endavant.
Laia Sala

Hola!
Primer de tot, ets lliure de fer-te amiga de tantes persones com tu vulguis!! No estàs en deute amb ningú i tens dret a conèixer altres persones i passar-t'ho bé amb elles. Això que et quedi clar!
Per altra banda, també et diré que les relacions d'amistat necessiten un temps per construir-se i potser fa poquet que estàs en contacte amb aquesta nova gent.
Aprofita que tens bon rotllo amb aquesta persona i demana-li que algun dia que surtin junts t'avisi! Fes-ho de la manera més natural: "crec que ens podrem entendre!"; "a mi també m'agrada aquesta música"; "un dia hem de quedar per anar a un concert"
Deixa que la vostra passió us uneixi... ;)
Tingues confiança en la teva manera de ser. No has de fer res especial per caure bé, d'acord?
Laia Sala
Una abraçada!
@teràpia25