Com m’agrado
Bé, el meu estil, es podria dir gòtic, una mica emo, i a mi em fascina. Però la meva mare no ho soporta, i a ningú li agradi com soc, cap manera. Per tant, jo ja no ser que fer.
A mes, soc una noia mes aviat grassa, i tinc molts problemes amb això i els péls. No se del tot com deixar d’odiar tot de mi... I si tinguéssiu alguna idea m’ajudarieu molt.
Lídia Planas

Hola guapa!
Nosaltres et podem respondre pel que fa al tema dels pèls. Per això no t'has de preocupar, perquè tens diferents opcions. Una de les millors maneres és la depilació amb cera,  ja que a través d'aquest mètode s'elimina el pèl des de l'arrel i, per tant, tarda més temps a sortir. A més, també creix més suau i més fi, de manera que depilar-se és cada cop menys molest. Amb la depilació notaràs la teva pell més fina i més maca, i això farà que també et sentis més bé.
Pel que fa a la resta de dubtes que ens comentes, pots escriure al nostre consultori de Psicologia.
Una abraçada bonica.
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.