Kom u superu??
Hola adolescents.cat, tinc 14 anys. Fa 5 anys em vaig canviar de cole i em va costar moltisim ja que era el segon cop que canviava de cole, i alla hi havia un nen que m agradava. Total que vaig seguir veient els amics i a ell tambe. Al cap d un any ell em va demanar per surtir i io evidentment li vaig dir que si. Llavors teniem 9 anys. Tot i que era una relacio a distancia va funcionar, tot i que gairebe no ens veiem ja k me mare tmpoc sabia que surtia anb algu. Pro fa tot just 2 o 3 setmanes ell em va obrir dientme akestes mateixes paraules: lo nostre s ha acabat i despres em va bloquejar, i a mes ia feia temps que no parlavem i feia uns mesos que em tenia bloquejada. Ja feia 5 anys que surtiem i mu he pres molt malament, ns que fer per superaru. A les nits em costa dormir i a mes tinc un record seu(pulsera) que portu sempre a sobre i em recorda a ell cada moment. Pro no soc capaç de llençarla pk en el seu moment va tenir un valor especial per a mi. K puc feer?? Kom u superu?? Es que sem fa molt dificil. Si em poguesiu donar alguns consells m aniria molt be.
Merci😘
Laia Sala

Hola!
Sé que costa acceptar una ruptura i pot arribar a ser molt dolorós. Ell ha escollit trencar la relació i ho has de respectar. No pots seguir mantenint una relació amb algú que no vol mantenir-la, no?
A més, si ja portava un temps sense parlar.... realment el trobaràs tant a faltar? Pensa si en el teu dia a dia tenia un paper important o bé simplement era una "etiqueta" (tinc nòvio!), perquè tinc la sensació que no s'ha preocupat per tu ni tampoc parlaveu intensament del que us preocupava. M'equivoco?
Pel que fa a la pulsera, si no vols llençar-la, no ho facis. Però sí que hauries de guardar-la en alguna capsa bonica, amb tots els records que tinguis d'ell. És important començar a posar distància i no tenir davant coses que t'hi facin pensar.
Finalment, parla amb la teva mare (o un altre familiar) i explica-li com et sents. Deixa't cuidar i abraçar... plora i treu tota la tristesa. Veuràs com et sentiràs millor si estàs acompanyada.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25