Quin liu.......
Ultimament estic passant per una etapa bastant complicada en tot. Desde estudis hasta amb la persona que m'agrada i hasta amb amics.
Ultimament suspenc molt aunque tot s'ha de dir que mai he sigut de execel.lents ni molt menys pero cada cop suspenc més i cada cop tot s'em complica més. I no se que fer per millorar. M'he proposat desenes de cops millorar i estar millor amb mi mateixa i que estudiar tampoc em tindria de costar tant pero no puc , no se que em passa i casi q ni em reconnec a mi mateixa.
Teniu algun consell per mi?
Laia Sala

Hola!
La veritat és que a vegades quan un àmbit de la nostra vida va malament, fa que tenyeixi tota la resta d'àrees del mateix color. És a dir, ens ho fa veure tot més fosc. Estic convençuda que hi ha aspectes de la teva vida que sí que funcionen però no els hi dónes prou valor!
Centra't en canviar únicament una cosa: per exemple, dedicar cada dia 1 hora als estudis. És una cosa relativament fàcil de cumplir i que pots demanar a casa que t'ajudin. Demana ajuda al teu tutor o tutora i junts busqueu alguna alternativa per millorar dins el camps dels estudis. Veuràs que si comences a notar canvis, et sentiràs millor amb tu mateixa i farà que facis canvis positius en altres aspectes ;)
Laia Sala
Una abraçada!
@teràpia25