Running
Hola!! No se molt bé si aquesta consulta aniria en aquest apartat, ja que está relacionada amb l'esport, pero el semblante que aquí es un mes relación hi ha. Resulta que porto 5 anys jugant a basket, sóc una persona que necesita fer sempre algun esport, i a l'estiu quan no hi han entrenaments sempre surto a correr. Però ara em sento com que necessito fer un canvi. Porto molt temps amb la mateixa rutina i m'agradaria fer coses noves. He pensat en fer running, però tots el grups que trobo són per adults. Sabeu si hi han grups de running per Barcelona de gent de la meva edat? Una altre opció que tenia era atletisme,però normalment la gent que ho fa porten desde molt petits. Sabeu algun lloc on em pugui iniciar?
Moltes gràcies per llegir-me. Petons
Alba Garcia

Hola bonica!
Gràcies per escriure'ns! Està molt bé això que dius, fer canvis de rutina per aprendre noves coses i motivar-nos!
Per tot el que dius, crec que és important que pensis bé una cosa: si t'agrada més l'atletisme o el running, perquè són coses subtilment diferents. Per saber-ho, et deixo un enllaç d'un entrenador personal que diu una mica quines són les diferències: http://www.vicenteubeda.com/atletismo-vs-running/
">
http://www.vicenteubeda.com/atletismo-vs-running/
">
Però més o menys, per saber-ho jo et faria la següent pregunta: què et motiva més: la competició i córrer per una pista, o poder córrer en curses de ciutats, muntanya,...?
Personalment no conec grups de running per joves a Barcelona, però si coneixes algú, no crec que hi hagi problema a que t'hi puguis unir encara que no siguis major d'edat. I també penso que mai és tard per començar a fer un tipus d'esport, encara que hi hagi gent que porti molts anys fent atletisme, mai és tard per començar!
En aquesta web de la ciutat de Barcelona, pots buscar en un cercador diferents equipaments esportius (així podràs trobar on fer atletisme): http://ajuntament.barcelona.cat/esports/es/equipamientos-municipales
">
Si el que et motiva més és el running, també pots començar tu sola (com fas al estiu) i si et motives, i decideixis apuntar-te alguna cursa, allà és un bon lloc per conèixer gent amb els mateixos interessos i potser trobes un grup xulo per anar a entrenar!
Per buscar curses hi ha moltes webs! Pots posar al google: running Catalunya, curses Catalunya, ... i segur que trobaràs alguna que et motivi!
Espero haver-te ajudat!
Un petonet
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org