Depilació de cera?
Holaa, tinc 14 anys i m'he depilat amb cera unes 4 vegades. La cosa és que a part de que em fa un mal horrible, després la pell se'm posa lil·la i em surten uns granets vermells per tot arreu, com una baricela brutal. Les meves amigues diuen que no és normal i flipen molt quan ho veuen i em diuen que no m'ho faci més amb cera. Què faig?
Moltíssimes gràcies!
Lídia Planas

Hola guapa!
Hauríem de veure el què ens comentes, però pel què dius pot ser que tinguis la pell molt sensible i això fa que et surtin molts granets. Als centres Depiline tenim una cera especial per a pells sensibles, a base de rosmary i malva, que són principis actius calmants específics per aquest tipus de pell. Al mateix temps, a l'hora de la depilació la tibada no és tan agressiva i no deixa la pell tan irritada com la resta de ceres convencionals. Pots provar-la a veure si no et fa sortir tants granets.
Més endavant, a partir dels 18 anys, recomanem la fotodepilació, que és un sistema amb el qual s'aconsegueix eliminar el pèl d'una forma progressiva. El creixement del
pèl forma part del procés general de creixement de la persona i es considera
que és a partir de la pubertat quan ja s'ha completat. Per aquest motiu és
ideal començar aquest tipus de depilació quan s'acaba aquesta etapa.
El pèl
ja ha acabat de sortir del tot i, per tant, la depilació serà efectiva. La
fotodepilació no fa mal i es pot fer un cop al mes, cada tres o quatre
setmanes, respectant el cicle natural de creixement del pèl.
Una abraçada bonica!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.