Ventre pla
Hola, m'agradaria estar mes "tonificada" per dir-ho d'alguna manera pero no se quins exercisis he de fer ni quant de temps. Se que no es posible fer un execsisi i treballa nomes la part del cos que vulguis k aixo depen de com es el teu cos o algu aixi. Si em poguessiu recomanar algo us deixu algunes dades meves:
- Al mati es impossible fer esport pk vaig a linstitut
-peso entre 54-55kg
-medeixo 1'57 aprox.
-magradaria sobretot tenir una panxa tonigicada
-no puc canviar la meva alimentacio ja que visc amb els meus pares
Gràcies!
Alba Garcia

Hola guapa!
Gràcies per escriure'ns al consultori!
Primer de tot comentar-te que estàs en el que es considera un pes saludable! M'agrada això que ens comentes de que cadascú té el cos que té, i l'hem de acceptar, estimar i cuidar! Per això, com el teu cos està sa no hi ha cap necessitat de modificar-lo, però entenc que ens demanes que t'agradaria fer algun tipus d'exercici per està més tonificada.
Pel tipus d'exercici que ens demanes, nosaltres pensem que el que et podria anar bé és el Pilates. Pots buscar algun lloc per apuntar-te o buscar algun canal de youtube per poder fer-ho des de casa.
Et deixo un parell de canals:
https://www.youtube.com/user/
FitnessBlender">
FitnessBlender
https://www.youtube.com/user/
MalovaElena">
MalovaElena
També et deixo aquests enllaços amb alguns exercicis que proposen els companys i les companyes de redacció de Adolescents.cat:
http://www.adolescents.cat/noticia/33253/exercicis/molt/senzills/aconseguir/saludablement/panxa/plana
">
http://www.adolescents.cat/noticia/26958/exercicis/tenir/bons/abdominals/nom/minuts
">
A vegades no es tracta de fer un dia 3 hores d'activitat en un dia puntual, sempre és millor fer poquet i constant.
Pots escollir 3 dies a la setmana (és important deixar temps al teu cos perquè descansi i no es sobresaturi) i fer uns 45 minuts. Veuràs que hi ha vídeos de duració diferent, perquè així si un dia tens menys temps, puguis fer-ne algun de 20 minuts.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet ;)
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org/
">www.acab.org