depilació
Hola! El meu problema és que em depilo amb cutxilla, fins ara m'he depilat aixi però el cas és que no em va gaire bé, el pel surt més ràpid i la pell s'irrita i em surten petits granets avegades. una de les meves preguntes és això marza? És a dir els grantes aquests i la marca dels puntets? si deixès de depilarme aixíi ho fes amb cera que passaria?
Unaltre pregunta que m'agradaria fer-vos és sobre el tema ingles. Em podrieu explicar com va quian es la millor manera de depilar-se i torno en el mateix, els granets aquests marxen?
per cert ja fa anys que em depilo així i no em mola gens les marques aquestes no em sento commode es com sino em depiles perquè es nota molt siusplau ajuda!
gràcies per la vostre feina
Lídia Planas

Hola guapa!
Gràcies a tu per la teva consulta i per confiar en nosaltres.
Efectivament si et passes la cutxilla el pèl surt ràpidament i s'ha d'estar repassant la zona més sovint. A més, amb la cutxilla també corres el perill de què la zona s'irriti i que, fins i tot, puguin surtir granets. La depilació amb cera és una opció molt bona, ja que s'elimina el pèl des de l'arrel i, per tant, tarda més temps a sortir. A més, també creix més suau i fi, de manera que depilar-se és cada cop menys molest i també evitaràs que et surtin tants granets com els què ens comentes.
Pel que fa a les engonals, una de les zones més sensibles del cos, et recomanem que també te les depilis amb cera, de forma que s'anirà debilitant el pèl de forma progressiva.
Una abraçada bonica!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.